S.M.A.R.T. Yönetim
Çözümlerimiz.
Marka stratejisine uygun pazarlama süreçlerini yönetir.
Marka stratejisine uygun pazarlama süreçlerini yönetir.
01
Pazar büyüklüğü, pazar oyuncuları ve payları, tekil müşteri sayısı (unique customer size), ortalama sepet bilgisi gibi temel pazarlama analitiği değerleri hesaplanır. Bu hesaplamalar ve firmanın mevcut bilgi birikimi bütünleşik bir şekilde analiz edilerek, pazar projeksiyonu oluşturulur. Firmanın büyüme hedeflerinin bilimsel ve sayısal bir zeminde belirlenmesi sağlanır.
Virtua olarak işe müşterileri verisinin toplanması ve analizi ile başlıyoruz.
02
Geleneksel pazarlamanın tutarlı ancak katı planlama yaklaşımı yerini, veriye dayalı, değişime ayak uyduracak bir planlama yaklaşımına bırakmalı.
Bu nedenle Virtua olarak merkezinde tüketici olan bir marka konumlandırma yaklaşımı benimsiyoruz.
03
Müşteri ihtiyaçlarına göre kendini sürekli yeniden tanımlayan bakış açısı, tüm kurumsal işleyişe hâkim kılınmalı.
Bu nedenle Virtua olarak müşteri odaklı bir kurumsal strateji tasarlıyoruz.
04
Hiyerarşik bir paydaş yönetimi yerine öğrenme, uygulama ve geri-bildirimi esas alan esnek bir işbirliği sistemi kurulmalı.
Bu nedenle Virtua olarak doğru yeterliliklere sahip ve pürüzsüz işbirliğine uygun paydaşları belirliyoruz.
05
Stratejik yönetim süreci, teknolojinin sağladığı düzenli veri akışı, hesap verebilir ölçümleme ile harmanlanmalı ve big-data sürekli analiz edilerek alt planlama ve kampanya fikirleri üretilmeli.
Bu nedenle Virtua olarak markanızı dijitalleştiriyoruz.
07
Marka piyasada oluşabilecek değişimlere hazırlıklı olmalı ve esnek bir şekilde değişime cevap vermeli.
06
Atılan adımlar ve alınan aksiyonlar hem zamanla yarışmak hem de başarılı olmak zorunda olduğu için süreç küçük denemeler ve alternatif yaklaşımların daimi sınanması ile sürekli test edilmeli ve geliştirilmeli.
Form sonrası temsilcimiz en kısa sürede size ulaşacaktır.